Choose your shipping destination and language Ok

I. SCHIMB PRODUS PRIN INTERMEDIUL SHOWROOM-ULUI IZAVANDEE*

Poti schimba pe loc produsul achizitionat cu un nou articol - cu conditia ca showroom-ul sa dispuna de stoc - fie cu o alta marime a produsului comandat initial**, fie cu orice alt produs, in termen de 30 de zile calendaristice. Pentru a se putea realiza schimbul in showroom-ul IZAVANDEE, este OBLIGATORIU sa prezinti factura pe care ai primit-o in colet, iar valoarea produsului ales sa fie cel putin egala cu cea a produsului returnat.

Pentru mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numarul Customer Service +4 0751351253; +4 0740555503  de luni pana vineri in intervalul orar 09.00 - 17.00 (GMT +2).

 

 

II. RETUR ONLINE

 

Poti returna produsul in termen de 30 de zile calendaristice. 
 
1. Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea de Retur. Aici vei avea afisate toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda, apoi produsele, cantitatea si motivul returului. Din motive de igiena, lenjeria intima nu poate fi returnata.

Daca ai uitat parola, poti accesa pagina de log-in (https://www.izavandee.ro/FrontendUsers/loginNew), iar acolo o vei putea modifica folosind butonul "Ai uitat parola?".

 

2. Adauga adresa de la care doresti sa ridicam coletul. Poti selecta una dintre adresele catre care ti-am mai facut livrari sau poti adauga o adresa noua. 

 

3. Selecteaza metoda de restituire.

 

  •   In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost achitata printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi returnata in contul asociat acestuia.
  •   Daca ai platit ramburs, vei primi banii in contul bancar notat in formularul de retur, in maximum 10 zile lucratoare de la receptionarea coletului in depozitul nostru. Te rugam sa te asiguri ca informatiile trecute sunt cele corecte. Nu ne asumam responsabilitatea in cazul in care informatiile pe care le furnizezi sunt eronate. 

 

4. Odata ce solicitarea de retur este inregistrata, vei primi un email cu cererea de retur. 

 

5. Solicitarea de retur urmeaza sa fie verificata de unul din operatorii nostri, urmand ca apoi sa trimiteti catre noi coletul printr-o firma de curierat. Cheltuielile de transport pentru returnarea produsului sunt suportate de catre client. Clientul are obligatia sa pregateasca produsul pt ridicarea lui de catre curier. Va rugam sa nu trimiteti coletele cu alte companii de curierat cu plata la destinatie. 
Este OBLIGATORIU ca factura fiscala/o copie a facturii fiscale sa fie prezenta in colet. Te rugam sa ambalezi produsele asa cum ti-ar placea sa le primesti. In cazul in care nu mai esti in posesia facturii, aceasta poate fi descarcata de 
aici.

 

Adresa postala pe care te rugam sa o scrii pe coletS.C. NOIOVA SRL Strada Biharia, Nr.67-77, Corp C, Sector 1, Bucuresti.

6. Dupa ce verificam ca produsele returnate corespund calitativ, procedura de restituire va fi demarata, iar in maximum 10 zile lucratoare vei primi banii in cont. 

 
Ne rezervam dreptul de a refuza restituirea contravalorii si returnarea produsului catre tine in cazul in care produsul nu corespunde calitativ.

 

CONTRAVALOAREA PRODUSELOR ACHIZITIONATE DE PE WWW.IZAVANDEE.RO NU SE POATE RESTITUI DIN SHOWROOM